Τετάρτη 19 Σεπτεμβρίου 2012

Πως να φτιάξετε μόνες σας ρουζ!

Το πείραμα πέτυχε….
περιττό να πω ότι φυσικά το έχω είδη δοκιμάσει πάνω μου και είναι τέλειο!
Οι φωτογραφίες δεν είναι τόσο καλές, αλλά δυστυχώς μου χάλασε η κάμερα… οπότε υπομονή..
Πάμε λοιπών για οδηγίες!
Θα χρειαστούμε:
  1. Παιδική πούδρα
  2. Χρώμα ζαχαροπλαστικής κόκκινο (θα βρείτε σε όλα τα supermarket)
  3. νερό
  4. ρεσώ κερί ( η κάπου να το βάλετε.. εγώ δεν είχα κάτι άλλο πρόχειρο!!! )
  5. Προαιρετικά αιθέριο έλαιο της επιλογής σας
ό034
Και ξεκινάμε…
βγάζουμε το κερί από τη θήκη του ( η παίρνουμε ένα μικρό μπολάκι,ποτηράκι κτλ αν έχουμε κάπου αλλού που σκεφτόμαστε να το βάλουμε.. ) και προσθέτουμε στη θήκη χρώμα ζαχαροπλαστικής και λίγο νεράκι.
ό035 ό036 ό037
Μην φοβηθείτε το χρώμα ρίξτε μπόλικο… εγώ στην αρχή πρόσθεσα 3-4 σταγόνες αλλά βγήκε πολύ ανοιχτό και πρόσθεσα μετά… βέβαια το ήθελα έντονο ροζ για πιο απαλό από αυτό που βγήκε θέλετε 6-8 σταγόνες εγώ πρόσθεσα γύρω στις 15 (άδειασα το μπουκαλάκι) αλλά αυτό με λίγα πειράματα θα το βρείτε…
Συνεχίζουμε προσθέτοντας τη πούδρα και ανακατεύοντας πολύ καλά (εγώ έχω ένα πολύ μικρό κουταλάκι για αυτές τις δουλειές, εναλλακτικά χρησιμοποιήστε το πίσω μέρος από ένα κουτάλι για να το ανακατέψετε)
ό038
Προσθέτετε πούδρα και ανακατεύετε μέχρι να γίνει μους και να είναι τέλεια ανακατεμένο χωρίς κομμάτια πούδρας μέσα.
ό032

Το αφήνετε μια ολόκληρη νύχτα να στεγνώσει…
ό042

Και ορίστε το νέο μου ρούζ!!!!!!!! Πινελάκι…. και απλώνουμε στο μαγουλάκι…...
Αν έχετε βάλει λιγότερες σταγόνες χρώματος θα δείτε ότι το χρώμα όταν στεγνώσει θα γίνει πολύ πιο ανοιχτό.. ένα κόλπο που χρησιμοποίησα για να πετύχω το χρώμα που ήθελα ήταν να παίρνω μια μικρή ποσότητα (ισα ισα να καλύψει λίγο τον πάτο του ρεσώ) να τη βάζω σε μια δεύτερη θήκη ρεσώ και να το στεγνώνω με πιστολάκι στα γρήγορα… έτσι έβλεπα το αποτέλεσμα κατευθείαν και ήξερα αν πρέπει να βάλω και άλλο χρώμα!
Ελπίζω να σας άρεσε το μικρό μου πείραμα…
Αν έχετε απορίες αφήστε σχόλιο και θα χαρώ να σας απαντήσω!


Κοινωνικά δίκτυα... για να μαθαίνετε τα νέα του blog αμέσως!
fbgroup: https://www.facebook.com/larouchacreationsgroup
fb profile: https://www.facebook.com/larouchacreations
twitter: https://twitter.com/LarouchaC

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου